Για να σταματήσει να πέφτει χιόνι: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Για να καθαρίσετε την οθόνη σας: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
greece_glossy_wave_icon_128united_kingdom_glossy_wave_icon_128france_glossy_wave_icon_128germany_glossy_wave_icon_128italy_glossy_wave_icon_128spain_glossy_wave_icon_128russia_glossy_wave_icon_128serbia_glossy_wave_icon_128bulgaria_glossy_wave_icon_128turkey_glossy_wave_icon_128

20 Νοεμβρίου 2011

Μαθήματα φυσικής


Μαθήματα φυσικής

Δυνάμεις άντωσης
μάζας βαρύτητα
συνισταμένη τους είναι η πτήση.
Αιώνες τώρα που μας το δίδαξε κι εμείς το μάθαμε, η ίδια η φύση.

Ποια επιστήμη ποτέ εξήγησε
ψυχής ανάταση
σάρκας ανάσταση
χωρίς δυνάμεις, χωρίς ενέργεια, κορμί και πνεύμα να ‘ναι σε στύση.

Πώς η παλάμη μου στο υπογάστριο
κάνει τα μάτια σου να δακρύζουν.
Γιατί οι σταγόνες στις παρειές που κύλησαν
τα φυλλοκάρδια μου τα ραγίζουν...

Πώς η ανάσα μου βαραίνει απότομα
τα δυο σου χείλη σαν πλησιάζουν
ταξίδι στ’ άστρα γιατί πετάγεσαι
όταν τα μπράτσα μου σ’ αγκαλιάζουν...

Τι κάνει έναν άνθρωπο μετά τα πενήντα
να γράφει ποιήματα σ’ ένα μπλοκάκι
κι άλλους μικρότερους ή μεγαλύτερους
μες το ποτήρι να στάζουν φαρμάκι...

Ποιος θα μου μάθει...
Ποιο σχολείο να πάω...
Πότε θα πάρω επιτέλους πτυχίο
σ’ αυτό που νόμιζα πως χρόνια κατέχω μ’ ακόμα δεν έμαθα και γερνάω...