Για να σταματήσει να πέφτει χιόνι: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Για να καθαρίσετε την οθόνη σας: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
greece_glossy_wave_icon_128united_kingdom_glossy_wave_icon_128france_glossy_wave_icon_128germany_glossy_wave_icon_128italy_glossy_wave_icon_128spain_glossy_wave_icon_128russia_glossy_wave_icon_128serbia_glossy_wave_icon_128bulgaria_glossy_wave_icon_128turkey_glossy_wave_icon_128

9 Σεπτεμβρίου 2011

Μουσκέψαμε

Μουσκέψαμε

Μου είπες περιμένεις και δεν έρχομαι
Μεγάλο λάθος, γύρνα το κεφάλι
Δίπλα, σκιά σου στη βροχή είμαι και βρέχομαι
Κρύβομαι μόνο μη με δεις σε τέτοιο χάλι

Μου είπες πως αγάπησες το σύννεφο
Πόσο η ψυχή τρομάζει στο χαλάζι
Πλάνη δική μου το εγκώμιο στο άφοβο
Την ατολμία μου να νιώσεις δε με νοιάζει

Σου είπα στην ανάγκη θα σε στήριζα
Που να τη βρω τη δύναμη καρδιά μου
Νόμιζα δείχνω δυνατός αν δε θα γύριζα
Άλλωστε έλεγες, δεν είμαι στα καλά μου

Πες μου μαζί αν θες ξανά ν' ανοίξουμε ομπρέλα
Θυμήσου βόλτες στη βροχή που κάναμε και γέλα
Τα κάναμε όλα μούσκεμα, άχρηστη η ομπρέλα
Κόλλησε πάνω μου υγρή κι οδήγα με στην τρέλα