Για να σταματήσει να πέφτει χιόνι: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Για να καθαρίσετε την οθόνη σας: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
greece_glossy_wave_icon_128united_kingdom_glossy_wave_icon_128france_glossy_wave_icon_128germany_glossy_wave_icon_128italy_glossy_wave_icon_128spain_glossy_wave_icon_128russia_glossy_wave_icon_128serbia_glossy_wave_icon_128bulgaria_glossy_wave_icon_128turkey_glossy_wave_icon_128

3 Ιανουαρίου 2012

Σμαρτφον



Σμαρτφον

Στου κινητού τις επαφές
ρυθμίζοντας κατηγορίες,
απ' έξω μένεις μόνο εσύ
και ψάχνω να βρω αιτίες.

Στους "Φίλους" θα σε έβαζα
αν ήσουν φιλική
μα όσες φορές μιλήσαμε
πλημμύριζες  χολή.

Θα άνηκες στους "Συγγενείς" 
αν είχαμε ίδιο αίμα.
Έλα που μου το ρούφηξες.
Tο ζάχαρο να βρει ο γιατρός ακόμα έχει θέμα.

Στους "Συνεργάτες" για να μπεις
θέλει συνεργασία
κι εμείς οι δυο ταιριάξαμε
μόνο στη συνουσία.

Είπα μήπως μπερδεύτηκα 
κι ανήκεις στους "Πελάτες".
Όμως σ' ότι κι αν πρόσφερα
μου γύριζες τις πλάτες.

Μια ομάδα κάποτε έκανα
για σένα μόνο: "Το μωρό μου".
Κρίμα, τη μέρα που έφυγες
κλέψαν το κινητό μου.

Αλλού να σ' εντάξω δεν μπορώ
κι έτσι αφού είδα κι απόειδα,
μία καινούργια έφτιαξα 
για όσους μας έπιασαν κορόιδα...

...με τ' όνομα "Έλεος και ήμαρτον"
για να χτυπά αθόρυβα στο νέο μου σμαρτφον.